دومین جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی در بوشهر برگزار شد
کد خبر: 4182092
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

دومین جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی در بوشهر برگزار شد

دومین جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی، به ریاست آیت‌الله صفایی‌بوشهری و با حضور رئیس دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی امروز، ۲۴ آبان‌ماه در محل سالن جلسات دفتر امام جمعه بوشهر برگزار شد.

جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی در بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، دومین جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی، با حضور رئیس دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی به ریاست آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری امروز، ۲۴ آبان‌ماه، در سالن جلسات دفتر امام جمعه بوشهر واقع در محله ایثار منطقه یک این شهر برگزار شد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، رئیس شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر، در این جلسه با تأکید بر اینکه مؤسسات، مراکز و خانه‌های قرآنی بازو و اهرم‌هایی هستند که می‌توانند در توسعه و ترویج فرهنگ علوم قرآنی نقش مهمی ایفا کنند، گفت: شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی متولی سیاست‌گذاری فعالیت‌های قرآنی در جامعه است و باید با طراحی اطلس قرآنی و تکریم این جامعه، زمینه اجرای برنامه‌هایی را در این راستا فراهم کرد. همچنین فعالیت‌های قرآنی باید به گونه‌ای باشد که آثار آن به‌ویژه بین سنین جوان و نوجوان در جامعه نهادینه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی تقی‌زاده، رئیس دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی کشور، نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: یکی از افق‌های چشم‌انداز سازمان تبلیغات اسلامی با هدف حمایت از حرکت تحول‌خواهانه در فصل نوین پیش روی و همچنین اقدام عملیاتی در میدان همراه با گام دوم انقلاب به سوی تمدن‌سازی نوین اسلامی و اجرای منویات قرآنی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

در ادامه این جلسه ضمن رونمایی از تألیفات جدید قرآنی، سایر اعضا نکاتی را در ارتباط با اثرگذاری بیشتر فعالیت‌های قرآنی با مشارکت و همکاری مؤسسات قرآنی و تشکل‌های مردمی در جامعه و تعامل مجموعه‌های حوزوی و دانشگاهی در اجرای برنامه‌ها بیان کردند.

رونمایی از تألیفات جدید در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی در بوشهر

طاها لَک 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha